Monday 14 November 2011

life student

Hidup sebagai pelajar nak dikatakan bes tak juga.... ada pahit ada juga manisnya...... apa yang pahit adalah terpaksa berjauhan dengan mak bapa... makanan kat perantauran tak sesedap yang mak masak....... pernah sekali saya menghadapi masalah sembelit kerana makanan kat tempat saya belajar tak sesuai dengan perut saya...... biasalah....perut saya manja sikit.......








Bangunan Suluh Budiman... permandangan di waktu malam..




nie auditorium UPSI.... cantik kan???

tempat mencari ilmu..... PERPUSTAKAAN TUANKU BAINUN.....








Cantik kan?????? nie lah tempat kalau saya konvo nanti.... (DEWAN SITC)


Peristiwa manis dan pahit yang diukir di UPSI..., banyak mengajar saya erti berdikari.... semua kerja terpaksa dibuat sendiri......  dulu kan??, masa tme masih sekolah menengah, balik sekolah semua benda dah siap sedia.... makanan yang sedap2 terhidag di atas meja menanti untuk dijamah saja..... Klau baju sekolah tue.... alahhhhh sumbat saja dekat mesin basuh... pandai lah dia bputar sendiri...... Tapi kini, segalanya telah berubah..........  semua kerja kena tangan sendiri yang buat..... Apapun, sebagai wanita semua benda itu hanya perkara kecil saje.... x susah mane p0n....... 






thanks: coz reading my blog....































No comments:

Post a Comment