Wednesday 20 April 2011

aku bukan JELITA

Sememangnya aku bukanlah JELITA yang diingini oleh setiap jejaka tampan di luar sana.  Aku???? adalah aku. gadis yang dilahirkan bukan untuk menjadi JELITA.  Terima kasih mummy kerana aku dilahirkan bukanlah JELITA.  Jika aku JELITA, mungkin aku tidak menjadi seperti yang sedia ada ini.  Mungkin aku menjadi seorang Model bukan seorang GURU.  Ataupun mungkin juga akhlak hidup pun bel0m pasti ada baiknya.  Sering bertukar pasangan dan bangga dengan diri sendiri kerana rakan sekeliling sering memuji diri ini JELITA.  Itulah berlaku seandainya saya menjadi JELITA.  Tapi hakikatnya aku bukan JELITA.































ya.... ini membuktikan aku bukanlah JELITA... aku hanya sekadar gadis biasa.. Namun begitu..ku bahagia hidup sebagai gadis biasa yang tidak mempunyai rupa yang menawan hati setiap jejaka...  Bahagia hidup bukan kerana aku hendak menajdi JELITA... tetapi aku hanya inginkan kesempurnaan sahaja. Tidak lebih daripada itu.  Buat yang teristimewa terima kasih tidak terhingga kerana menerima aku dengan seadanya.  5 tahun bersama.. bahagia sering tercipta.  Buat mummy n daddy yang tercinta... terima kasih ku titipkan kerana aku dilahirkan tidak  JELITA.  

No comments:

Post a Comment